Petyin erityisen paljon siihen ettei hallissa soitettu vierasjoukkueen voittobiisiä maalin syntyessä. Näin tehdään muualla Suomessa. Yksitoikkoisesti Mylvivä sportin fanijoukko voisi olla myös hiljaa kun selostaja puhuu. Turha kaupallinen mainonta pois, ei kukaan tule laudeliinoja ostamaan vaan katsomaan jääkiekko ottelua! Muuten oli puitteet hyvät ja riittävät sekä liikkuminen oli helppoa. Tosin typerää että kahvi piti hakea sisäänpääsyjen luota ja sekin oli melkoista kuraa.
Pizzapalanen oli m...
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.