Tapahtuma oli sinänsä hauska ja päärooli oli kivasti suunniteltu. Olisin toivonut parempaa rekvisiittaa lavalle, ehkä jotain bändiä tai kitaran soittajaa? Ehkä oli tehty nopeasti kasaan tämä?
Lisäksi mustat tuolit on tosi epämukavat missä istuttiin koko esitys.