Näytös oli upea! Kaikki esitykset olivat hienoja, huomasi että niitä on suunniteltu ja niihin on panostettu. Näytös oli kuitenkin liian pitkä. Lapseni esiintyi yhdessä tanssiesityksessä ja katsoimme lisäksi 39 muuta esitystä. Se alkoi tuntua jo melko pitkältä… toivoisin jatkoon puolta lyhyempää näytöstä, 20 esitystä ja 10 esityksen jälkeen väliaika olisi aivan riittävä. Näin katsojillakin säilyy mielenkiinto yllä. Mutta hieno show oli ja kiitos siitä kaikille. Hyvää kesää!
Studio dance and joy kevätesitys
Hyvinkää, Hyvinkääsali, 19.05.2025
Aivan loistava esitys. Vaikka oöi pitkä niin lasten innostus oli mahtavaa. Kiitos Matilda ja koko porukka.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.