Tila soveltuu messuille, mutta ei kisakatsomoksi lajille jossa jokainen liike pitää nähdä! Minulla oli liput lauantaina nousevaan katsomoon, josta näkyvyys oli heikko. Sunnuntaina liput oli permannolle 2 osioon ja sieltä näkyvyyttä ei ollut ollenkaan. Korkeimmat heitot näkyi. Nousevan katsomon istuimet heiluivat ja lähtivät helposti irti.Tästä seurasi vaaratilanteita. Tila ei sovellu missään nimessä cheerleadingkisoihin ja nyt oli kyseessä vielä SM-kisat!