Hieno konsertti. Olli Mustonen on huippupianisti. Olen kuullut hänen soittoaan ekan kerran, kun hän 12-vuotiaana Finlandia-talossa esitti oman sävellyksensä. Suuri miinus oli se, että ei ollut ohjelmaa. Mulle jäi se käsitys, ettei Mustonen tiennyt tätä, olisihan hän esitellyt teokset. Konsertit ovat myös oppimiskokemuksia, hyvä on tutustua eri tyyleihin ja säveltäjiin. Jos tähän on syynä säästäminen, niin väärin on tämä säästö.
Elegantti, kirpeänmakea ja eleetön tuokio kuutamon loisteessa. Pieniä yksityiskohtia oli nautiskelijoille tarjolla. Instrumentin viritys toi kotoista tunnelmaa, arjen hyväätekevää rosoa.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.