Kolme esiintyjää oli hyvä määrä ja lava hyvin sijoitettu alueelle. Festarialue viihtyisä, juoma- ja ruokapisteitä oli riittävästi. Ruokatarjontaan toivoisin lisää panostusta ja esim. enemmän 'streetfood' -henkisiä annoksia. Tämä oli toinen kerta viinijuhlilla ja ruoka on molemmilla kerroilla tuntunut sivuseikalta, vaikka se voisi olla viinin ohella tapahtuman keskiössä? Itse ainakin odotan juuri kyseisen maan ruokaelämyksiä, mutta ennemmin on tullut pettymys kuin wau-elämys. Ja miksei juhlan koh...