Kahden upean musiikintekijän hienovireinen, tunnelmallinen konsertti Kangasala-talossa oli viikkoni kohokohta. Kiitos Lauralle ja Piialle upeista biiseistä ja välittömästä läsnäolosta. Tulen mieluusti keikoillenne jatkossakin.
Viitasen Piia & Laura Moisio
Kangasala, Kangasala-talo, 09.03.2025
Laura aloitti musisoinnin kauniilla laululla ja soitolla. Luonteva, konstailematon artisti.
Piia jatkoi väliajan jälkeen syvältä koskettavilla kappaleillaan varmasti ja taitavasti. Piian välispiikit olivat avartavia ja hänen kerrontatapansa lumoava. Hänen puhettaan olisi kuunnellut jo pelkästään, syvällisistä lauluista puhumattakaan. Loppubiisissä artistit täydensivät upeasti toisiaan, hienosti yhteensopivat ja soinnukkaat äänet.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.