Olimme vain lauantaina tapahtumassa. Artistit olivat pääpiirteittäin hyviä mutta tapahtuman tuotanto petti isomman kerran. Valot olivat aika köyhiä ja niiden käyttäjät olivat 80% tapahtumasta aivan kujalla miten showta luodaan ja mitä niistä valoista voisi edes saada irti.
Äänentoisto oli myös heikolla tolalla. Kovaa soi mutta äänenlaatu ”puuroutui”. Kovaa sekamelskaa siis.
Vaikka mailmankuuluja nimiä oli soittamassa niin lipun hinta tapahtuman viihtyvyyteen peilaten ihan liian korkea.
Festari ei vastannut mitään odotuksia
Helsinki, Vanha Ylioppilastalo, 22.07.2025
Äänentoostossaoli.ongelmia, musiikki festareilla, kuitenkiin 80euroa sisään on aika paljon.pitäisi toimia kaiken. Baarissa palvelu huonoa mutta se on kai nykyaikaa🤷♀️ itse n. 20 v tiskin takana... valikoimaa vähän ja hinnat hurjat😕. Pahinta oli kuitenkin että uv tapahtumaa ei mitenkään oltu koristeltu tai laitettu,uv valot eivät edes olleet päällä. Visuaalisuustäysi floppi,lippuillan laservalot eivät hirveästi pelastaneet .
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.