Ohjelmalliset iltamat.
Valitettavasti ohjelma oli kovin hapuilevaa ja epätasaista. Pelkistä puhallinsoittimista koottu orkesteri teki kait parhaansa mutta ei ollut paras yhdistelmä tapahtuman solisteille ja heidän esittämilleen kappaleille.
Eniten ihmetytti Valtteri Torikan vaisuus, valitut kappaleet eivät sopineet ollenkaan Torikan repertuaariin. Olisi ollut hienoa jos hän olisi pitäytynyt leipälajissaan eli oopperamusiikissa.
Toivottavasti järjestäjiltä löytyisi enemmän kunnianhimoa sikäli kun...