Useammassa Joulukonsertissa käyneenä, olin pettynyt vähäisiin joululauluihin, iskelmävoittoinen kappaleiden suhteen oli konsertti. Tarja Ylitaloa selkeästi jännitti, jonka myös myönsi, huomasi kun lauloi vähän turhan korkealta ja kovaa. Vaattovaaran soundi oli mieluisa.
Muttei kannata mainostaa Joulukonserttina. Erikoista oli myös aiempiin kirkkokonsertteihin se, että pappi juonsi esiintyjät kirkkosaliin.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.