Miljöö täydellinen. Discossa oli liian valoisaa ja karaokessa olisi ollut hyvä olla teema. Friikkisirkus/esitys sisällä olisi sopinut teemaan tai bändi/elävää musiikkia koko illan. Kahvilassa oli liian valoisaa. Tarinat olivat erittäin hyviä ja niiden esittäjät olivat loistavia ja artikulointi ja äänenkäyttö erinomaista. Ainoastaan kierrosten järjestelyissä olisin toivonut, että olisi ollut ns. maximi ryhmäkoko mitä kierrokselle mahtuu ja sitten vasta olisi alkanut esitys.
Seuraavalle kerralle ...
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.