Murhamysteeri oli itselleni uudenlainen kokemus, sillä se ei ollut varsinainen teatteriesitys vaan siinä osallistettiin yleisöä mukaan. Esityksen parasta antia olikin se, kun luettiin yleisön arvauksia ja teorioita murhaajan henkilöllisyydestä. Murhaajan arvaaminen oli melko haastavaa, mutta se oli vain hyvä asia. Lähes joka hahmolle pystyi keksimään motiivin, mutta myös oikea murhaaja oli mahdollista saada selville.
Murhamysteeri oli loistavaa viihdettä!
OULU, Oulun Työväen Näyttämö, 01.12.2025
Esitys oli raikas uutuus. Parasta oli yleisön osallistuminen ja näyttelijöiden improvisaatio yleisön teorioihin. Tästä on hyvä lähteä kehittämään haastavampaa juonta, ilman että oleelliset vihjeet jää vasta loppuratkaisuun.
Murhamysteeri
OULU, Oulun Työväen Näyttämö, 17.11.2025
Näyttelijät lukivat vuorosanansa suoraan paperilta. Näytelmän aihe mielenkiintoinen, mutta näytelmästä oli tehty tylsä. Näyttelijät olivat tylsiä, vain yksi heistä eläytyi rooliinsa. Myös istuimet olivat huonot, kovat puiset. Lähdin väliajalla pois.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.