Muumi ja Pikku Myy 👍.
Tarina itsessään oli melko "köyhä" - Soittajat ok, mutta vaatetus olisi pitänyt olla värikkäämpi, "lapsellisempi". Musiikki oli aika mitään sanomaton, ei mitenkään temmannut mukaansa. Ja musiikin ohella kuvien heijastus seinälle, onneton tekele, olis pyörinyt vaikka jokin muumi elokuva.
Eli Enemmän värikkyyttä lavalle, filmiä tai jotain säpinää musiikin ohella. Jotain sellaista mihin lapset voi osallistua ja innostua.
Loppuvaiheen Pikku Myyn järjestämä jumppahetki pelast...
Muksujen Martinus
Vantaa, Kulttuuritalo Martinus, 06.05.2025
Musiikkiesitys Kuka lohduttaisi Nyytiä pienille lapsille liian pitkä kun lapset eivät voineet osallistua mitenkään ja esitys hieman tylsä. Muumien osuus olisi voinut olla pidempi
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.