Apollo oli aivan väärä tila tälläiseen tapahtumaan, jossa ei vaan katsota artistia, vaan olisi tarkoitus myös tanssia. Tapahtuma oli loppuunmyyty ja siellä oli vähintään yksi neljäsosa liikaa porukkaa siihen nähden, että tapahtumasta olisi voinut nauttia. Päällimmäisenä fiiliksenä koko hommasta jäi vaan ahdistus ja huono fiilis... Artisti sen sijaan oli loistava ja siksi harmittikin, kun siitä ei päässyt kunnolla nauttimaan.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.