Tapahtuma oli ajatuksena kiva, mutta toteutus olisi vaatinut hieman hiontaa.
Penkit oli järjestetty niin, että 5 rivi eli riveistä viimeisimmältä ei nähnyt esitystä kunnolla, ellei olisi noussut seisomaan. Mitä taas puolestaan äänentoistoon tulee, niin edes mikrofoni ei auttanut siihen että taakse olisi kuulunut kunnolla. Tilaisuudessa oli huomattava määrä vanhempaa kansaa, keneltä varmasti meni ohi osa puheista.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.