Tapahtuma oli ajatuksena kiva, mutta toteutus olisi vaatinut hieman hiontaa.
Penkit oli järjestetty niin, että 5 rivi eli riveistä viimeisimmältä ei nähnyt esitystä kunnolla, ellei olisi noussut seisomaan. Mitä taas puolestaan äänentoistoon tulee, niin edes mikrofoni ei auttanut siihen että taakse olisi kuulunut kunnolla. Tilaisuudessa oli huomattava määrä vanhempaa kansaa, keneltä varmasti meni ohi osa puheista.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.