Vähän pinnalliset esiintymiset, poskettoman kokoiset lisäkulut (narikka, "toimitusmaksu", "tilausmaksu", jne).
Juomaa ei meinannut saada, koska pitkät ja hitaat jonot. Vessajonot myös ennätyspitkät. Poistuessa narikkajonossa seistiin todella pitkään. Vähän masentava kokemus.