Konsertti oli todella mainio, erittäin hieno tunnelma. Nautimme musiikista aimo siemauksin. Yhtye oli ammattitaitoinen ja otti ihanasti yleisön mukaansa. Konserttisali on paras, siellä on niin hyvä akustiikka ja penkit ovat hyvät istua. Muutenkin porukka ympärillä oli hyvällä tuulella. Kiitos!
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.