Jyväskylä, Jyväskylän Paviljonki, Encore-sali, 22.11.2025
Kyseessä oli huonotasoinen stand up -iltama vahvalla alkoholitarjoilulla höystettynä. Humalainen yleisö ei ainakaan parantanut kokemusta, mutta isoin ongelma oli se että mentalistia lukuunottamatta esiintyjät olivat toinen toistaan huonompia. Ei naurattanut. Mutta eipä tarvitse mennä toiste, ensi vuonna etsitään muuta ohjelmaa firman pikkujouluporukalle. Tähän kun lisäsi epäonnistuneen ruokailukokemuksen, niin en voi suositella. Ilman mentalistia olisin antanut vain yhden tähden.
Pikkujoulu standup
Jyväskylä, Jyväskylän Paviljonki, Encore-sali, 22.11.2025
Liikaa oli ympätty kahteen tuntiin ja standup esitykset itsesään oli kyllä aika keskinkertaisia.
Mentalistin osuus aivan liian lyhyt.
Kaksi esiintyjää kahteen tuntiin olisi max.
Ei ihan ollut hintansa arvoinen kokemus.
Pikkujoulu stand up show oli aika laimea
Jyväskylä, Jyväskylän Paviljonki, Encore-sali, 24.11.2025
Pikkujoulu stand up show oli jokseenkin pettymys. Ehkä stand up ei yksinkertaisesti toimi isoilla lavoilla. Ainakaan näillä esiintyjillä.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.