Poppyn konsertti oli loistava! Lämppärit kivoja uusia tuttavuuksia ja itse päätähti aivan ihana, taitava ja vekkuli. Konserttiväellä oli hyvä meininki ja tunnelma katossa. Oli paljon porukkaa ja silti kaikki hyvin käyttäytyviä ja toiset huomioon ottavia. Niin on kyllä yleensä aina näissä raskaamman musiikin tapahtumissa.
Poppy Kulttuuritalo
Helsinki, Kulttuuritalo, 13.04.2026
Erittäin energinen keikka. Visuaalisesti ja äänentoistollisesti toimiva setti.
Poppy
Helsinki, Kulttuuritalo, 10.04.2026
Mahtava artisti ja yleisö oli innoissaan. Kaikilla oli paljon energiaa ja kaikki vaikuttivat hyvin onnelliselta seisovassa permannossa.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.