oli lämppäreinä joker outil, ja omd pilvet pilvet veti ihan sika hyvin(ostin liput vaa niitte takii)!! he osas pitää yleisön mukana, mm puhu meil, tanssitti, anto settilistoi ja rumpukapuloi jne! oon jo rakastanu niit siit asti ku kuulin et ne lämppää kuumaat, tosiaan jos tykkää the 1975st, coldplayst tai u2st niin pistäkää kuunteluun!! muistuttaa niit tosi hyvin. aivan mielettömät esiintyjät, joka iikka siin bändis on niin älyttömän taitavia, he ansaitsee niin paljon enemmän huomioo!! toivoisi...
Pilvet Pilvet Kult oli ihana!
Helsinki, KULT, 24.10.2025
Olisi kiva jos sisälle pääsisi aiemmin kylmyydeltä odottamaan keikkaa ja hengailemaan. Muuten oli kyllä tosi kiva tapahtuma.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.