Luulin säästäväni aikaa ja vaivaa ostamalla lipun etukäteen, mutta mitä vielä. Lippua ei osattu lukea lukijalla, aivan käsittämättömän hidasta ihmettelyä, ei mitään pahoittelua asiakkaalle, kun lipun lukemisessa ongelmia, lopulta selvis ettei työntekijä edes käyttänyt oikeaa lukijaa! Että olipa ihme tosiaan kun ei lukija hyväksyny lippua. Asiakaspalvelijana hidas, flegmaattinen ja tympeä.