Ihana tapahtuma, upeat esiintyjät. Lapseni olivat innoissaan ja kyselivät koska pääsee katsomaan uudestaan.
Onnellinen retki
Helsinki, Malmitalo, 03.09.2025
Näimme esityksen toistamiseen ja kokemus oli entistä ihanampi! Esiintyjät ovat ERITTÄIN mukavia ja ihastuttavia!! En malta odottaa että esityksiä tulee lisää - ja ehkä laulavat pari kappaletta enemmän soittolistalta ❤️(vielä toivon heidän tulevan Joensuuhun esiintymään)
Kiva ajatus, heikko toteutus
HELSINKI, Oulunkylän kirkko, 31.08.2025
Ajatus oli mahtava ja oli kiva olla tekemässä hyvää. Konserttipaikka ei toiminut lainkaan. Näkyvyys esiintyjiin oli heikko paitsi aivan eturiveissä. Ääni kuului huonosti ja mikit särisivät. Tämän kyseisen hyväntekeväisyyskonsertin loppu oli myös outo pienten lasten konsertille. Hyviä lauluja, ihanaa eläytymistä, mutta tekniset ongelmat häiritsivät eikä lasten kiinnostus pysynyt kauaa yllä. Toimii varmasti paremmin Malmitalolla, missä tila ja tekniikka toimii.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.