Duo S. Ruusukallio ja T. Lähteenmäki vetivät hienon keikan. Tunnettuja ja vähemmänkin tunnettuja biisejä kuultiin iso nippu. Näitä kahta artistia olisi hienoa kuulla useamminkin.
Hieno Manserock ilta.
TAMPERE, Museokeskus Vapriikki, 13.06.2026
Ensin hyvää tarinaa Manserock näyttelystä ja Manserockin historiasta,lopuksi Manserockin helmiä hyvien tarinoiden kera.
Manse-rock konsertti
TAMPERE, Museokeskus Vapriikki, 12.06.2026
Olipa lämminhenkinen konsertti museokeskus Vapriikissa😍 Ja mainio opas, jonka tarinoita kuunnellessa 45 min. meni hujauksessa! Toivottavasti näitä järjestetään lisää!
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.