Hyvät esiintyjät olivat tänäkin vuonna tilaisuuden parasta antia. Oopperalaulajilta sujuivat mainiosti myös tangot ja humpat. Luulenpa, että Reijo Taipale ja Taisto Tammi pyörähtivät haudassaan "Satumaa"- ja "Tähdet meren yllä"-esityksiä kuunnellessaan - vaikkei heidän omissa tulkinnoissaankaan aikanaan ollut moittimista. Bändikin soitteli mukavasti.
Kokonaisuutena tilaisuus jäi hajanaiseksi. Osan esityksistä olisi voinut jättää pois. Osat kokoava juonto olisi säilyttänyt punaisen langan. Loppu...
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.