Konsertti oli oli puolitoista tuntia erinomaista Hurricanes rockia. Bändi soitti timanttisesti yhteen ja rummut ja vokalisti huippua. Sääli, että väkeä vähän. Oliko heikosti markkinoitu?
Black Devils keikka
NOKIA, Kerhola, Nokia, 14.04.2025
Aitoa ,todella hyvin soitettua kitara rockia. Hyvä tunnelma vaikka ei täynnä.
Hyvä bändi, kehno akustiikka
NOKIA, Kerhola, Nokia, 03.03.2025
Akustiikka:
VHB on moneen kertaan nähty, joten tiedettiin mitä odottaa. Mutta tuo äänenlaatu: Mikko VH itsekin mainitsi kaikuvasta tilasta. Muutenhan tuo on varsin juhlava. Muusikon korvatulpillakaan varustettuna ei tiennyt kuinka syvällä niitä olisi korvissan pitänyt, kun mikään asento ei ollut hyvä. Rummut peittivät varsinkin puhaltimet välillä ja myös kitarat. Tila todellakin kaikui niin, että "Let thy will be done"kin meni aivan puuroksi.
Istuinpaikat:
Katsoin Kerholan webbisivuilta ennen ...
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.