Bändi oli odotettu ja loistava, kuten aina. Yläkatsomoon ääni kuitenkin puuroutui ja laulajaa oli vaikea kuulla. Tapahtuman anniskelusäännöt olivat hämmentävät; minua pyydettiin mennä kaatamaan viinilasissa ollut vesi muovituoppiin salin ulkopuolelle. Kulttuuritalon baarin tarjonta oli räikeän ylihintaista, 15 euroa keskivertoa huonommasta viinistä, joka tarjoiltiin muovilasista. En osta uudelleen.
Katatonia, Evergrey
Helsinki, Helsingin Kulttuuritalo, 12.11.2025
Hyvät bändit, mutta surkeat soundit. En tule uudelleen.
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.