Rakkaudella Jorma ja Helena - konsertti oli vielä parempi kuin talvella Porissa! Ihailen Jorman selvää artikulointia oli kieli mikä tahansa sekä liikekielen ilmeikkyyttä, vaikka se olisi vain käden heilautus.
Helena hehkuu ja laulujen tulkinta saa kylmiä väreitä aikaan Orkesteri on soitannassaan vertaansa vailla!
Kangasniemi-sali on lähellä, helppo mennä! Kiitos Liisa Nojoselle, että järjestit tämän konsertin!
Jorma vei rahat köpsiltä
KANGASNIEMI, Kangasniemi-sali, 06.09.2025
Jotenkin jäykkä meininki. Helena lauloi ensimmäisellä jaksolla nuotin vierestä.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.