tapahtuma sinällä erittäin hienoa ja musiikki laadukasta, äänenlaatu tilassa aika Puuroinen varmane liitty että ääni ajoittain erittäin kovalla, tila ahdas kyseiselle ihmismassalle jotka lähes kaikki oli tanssimassa. 2 lavalle ei mitään ohjeita, jotain ovella mainittiin et jossain päälavan lähellä mut en lähtenyt sit puskemaan massan läpi ihmettelee missähän se mahtaa olla.
Huono akustiikka ja soittivat liian kovalla
Helsinki, KULT, 10.11.2025
Mulle tuli kuulovaurio koska äänitaso ylitti 100db koko keikan ajan
For security reasons, your browser does not allow third party cookies (from lippu.fi) in this window. You can buy tickets by opening a new browser window and enabling lippu.fi cookies. Please click the button below to open the page in a new window.