Ei päästy sisään, sillä jonot oli yli 2h pitkät ja muut meni sisään maksamalla muista ohi… erittäin huonosti suunniteltu järjestely
Huijattu olo
TAMPERE, H5 Bar, 18.05.2026
Lippuja oli tahallisesti myyty enemmän kun koko paikassa oli tilaa, tapahtumaan oli todella pitkä jono joka ei liikkunut mihinkään, ovimiehet väittivät että alkuhämminkiä mutta tässä vaiheessa paikka oli jo ollut auki noin kolme tuntia ja ovella oli vieläkin sadan metrin jono ihmisiä joilla kaikilla oli ennakkolippu hallussa. Nauhan toisella puolella oli myös toinen ovi johon oli jono, tästä pääsit sisään kun annoit ovimiehelle 20€ ja hetken päästä hinta olikin jo 50€ kun ihmisiä kerääntyi lisää...
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.