Gigli-2025 40-vuotisgaalakonsertti oli erinomainen
Helsinki, Savoy-teatteri, 22.03.2025
Loistavien kotimaisten esiintyjien kavalkadia täydensivät ulkomaiset laulajat. Ohjelma oli sen sisältöinen, että jokaisella heistä oli mahdollisuus loistaa ja antaa parastaan omalla alueellaan. Minulle jäi kuitenkin syvimmin mieleen Marco Miglietta. Myös Gabriel Kivivuori kosketti. Tilaisuus kaikkiaan oli hyvin lämminhenkinen, jotenkin intiimi ja jätti muistoksi myönteisen tunnelman, johon haluaa palata uudelleen. Kiitokset järjestäjille!!!
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.