Muuten hyvä tapahtuma mut nää Klubi ultras ois pitänyt pistää veks heti& 🚌 kotiin, kun sytytti pyroja& soihtuja miten ne edes saanut vietyä ne sinne tarkastus paljon paremmaks nää mitkä sytytti ois pitänyt heittää pihalle eikä ois saanut olla loppuun asti, kun ne ei noudattanut ohjeita vaikk sanottiin monta kertaa noille pitäis kunnon seuraamukset pihalle ne ois kuulunut niin ainakin loppuis tää spedeily kentän laitaankin tuli yks soihtu jota sammuttivat on niin naurettavaa et miks niit ei voi ...
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.