It was a wonderful evening and one of the best concerts I’ve ever attended. The artists’ acting was just as impressive as their musical performance. I even traveled from Germany specifically for this event, and I can say that it exceeded my expectations by far.
I can highly recommend getting tickets. The mix of Finnish and English songs was fantastic – my favorites were the Finnish covers.
Hyvää musiikkia kautta Euroviisujen aikojen
Pori, Promenadikeskus, 17.11.2025
Oli mukava huomata, että vaikka en ole monena vuonna Euroviisuja seurannut, löytyi esitysvalikoimasta monta hyvin tuttua kappaletta. Esiintyjät olivat ammattitaitoisia ja sitä oli ilo kuunnella.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.