Tapahtumaan saapuminen ruuhkautui pahoin ja tapahtuma oli jo pitkällä ennenkuin valtaosa katsojista pääsi paikalle. Syynä aivan liian vähän liputarkastus henkilökuntaa. Kymiringillä ei katsomoita ja ne pienet alueet joista kunnolla näki, oli vallattu nopeasti. Palveluita hyvin saatavilla mutta varsinaisen tapahtuman seuraaminen jäi torsoksi.
Drift SM
Kausala, KymiRing, 09.09.2025
- Jonotettiin yli puoli tuntia letkassa rannekkeidenvaihtoportille, jossa ilmoitettiin parkin olevan maksullinen.
Se maksu ei meitä haittaa, mutta jono olisi varmasti kulkenut nopeammin, jos tämä olisi informoitu selkeästi tapahtumatiedoissa tai vaikka kyltillä alueelle saavuttaessa. Silloin seurueilta ei menisi siinä portilla aikaa maksuvälineiden kaiveluun. Liikennettä nopeuttaisi myös, jos jonoja ja rannekkeidenvaihtoportteja olisi vaikka kaksi.
- Katsomoalueet oli huonot, näki joko vain alku...
Drifting, epäonnistunut sisääntulo
Kausala, Kymiring, 09.09.2025
moi,
drifting itsessään onnistunut ja mukavaa seurattavaa.
MUTTA jonotin autojonossa 60min päästäkseni alueelle, koska lipun tarkastuksessa ja pysäköintimaksua keräämässä vain yksi ihminen. Olin ostanut tapahtumaan lipun, en jonottaakseni vain sen takia kun henkilökuntaa ei ollut riittävästi. Myöhästyin tämän takia 30min tapahtumasta ja ajoista.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.