Tämä oli oikein upea joulukonsertti, kiitos! Varsinkin se kohta, missä nokkahuilu vasemmalla ja sellontapainen oikealla soittivat samaa säveltä ikään kuin samalla keskustellen. Luutun soittajaa jännitimme, miten hän sai kolmemetristä instrumenttiaan käsiteltyä ilman haavereita kun käveleminenkin oli vähän vaikeaa, mutta hyvin se lopulta meni. Esiintyjien välillä dramaattinenkin saapuminen ja vaivihkainen poistuminen kesken kappaleenkin oli viihdyttävä koreografia. Ja barokkimusa on tietty aina i...
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.