Oli järjestetty tosi hyvin, tarjoilu pelasi ja oli järkkäreitä tosi paljon.
Pampas kesäfestarit
YLIVIESKA, Ylivieskan jäähalli, 15.06.2026
Oikein kiva tapahtuma. Esiintyjät olivat hyviä. Juomiakaan ei tarvinnut jonottaa kauan, vaan palvelu pelasi.
sun pampas turhia väliaikoija ja odottelua
YLIVIESKA, Ylivieskan jäähalli, 14.06.2025
Haloo helsinkiä mentiin katsomaan, ymmärrän että klo 24 odotettiin päätähteä. Tapahtuma tuntui huonosti suunniteltua kun esiintyjien välissä tunti luppoaikaa. Eikö ollut vara esiintyjiin 6 tunnin ajaksi vai pitikö tunti olla väliaikaa että ihmiset kävisivät ostamassa juomia tarperksi.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.