Piper oli loistavasti saanut lyyrisen osuuden kulkemaan koko esityksen ajan hevimäisen musiikin yhteydessä. Katsekontakti yleisöön oli ystävällinen ja huomioiva kaikkia kohtaan esittelyjen ja kiitosten saattelemana.
Orkesteri sai aikaan suuren esitystilan tunnun, ja yhteislaulu veti vertoja Nightwishin laulantaan, surumielistä kaihoa syntyi sellosta.
Valaistusmestareiden työ osui mielestäni nappiin musiikillisen kulun kanssa.
Loppuhuipennus olisi pitänyt itsekin tanssia.
Sopii kyllä kaikenik...
Hieno konsertti
Espoo, Kannusali, 10.11.2025
Hyvää bandi oli loistavaa.
Piper oli ihana!
Espoo, Kannusali, 09.11.2025
Upea bändi ja laulaja! Oma serkku tehnyt hienot lyriikat :)
Myös lämppärinä esiintyvä Zombies oli aivan loistava!
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.