Olipa mahtavan virkistävä keikka. Pojan kanssa pelimusiikkinautintoa ihan uudella otteella. Itsellehän tämä oli melkein kauttaaltaan nuoruuden havinaa, joka lämmitti sydäntä hulppeasti.
Hyvä show!
Helsinki, Vuotalo, 01.03.2025
Tämä oli toinen kertani Game Music Collectiven konsertissa, eikä varmasti viimeinen.
Soittajat ovat huipputaitavia, ja tunnelma pysyi katossa ensimmäisistä nuoteista lähtien.
Biisilista oli melko kattava, uutta pelimusiikkia ja vanhempaa kivasti sekaisin. Toki Final Fantasy (ja JRPG-genre ylipäätään) jäi mielestäni liian vähälle, mutta pari kappaletta FF-sarjasta olivat kuitenkin illan kohokohta. Myös lopun Mega Man veto oli kova.
Upea konsertti
Helsinki, Vuotalo, 01.03.2025
Kokonaisuudessaan aivan mahtava ja tunnelmallinen konsertti.
Turvallisuuden takia selaimesi ei salli kolmannen osapuolen (lippu.fi) evästeitä suoraan tässä selainikkunassa. Voit ostaa lippuja avaamalla uuden ikkunan selaimeen ja näin sallia lippu.fi evästeet. Klikkaa alla olevaa painiketta ja avaa sivu uudessa ikkunassa.