Usein kysytyt kysymykset

Lippu.fin "Usein kysytyt kysymykset" auttaa löytämään vastauksen useimpiin kysymyksiin. Tee haku, syötä kysymys tai sana jota haet alla olevaan kenttään.

Lippu.fi on myös SOMEssa, tutustu!      Facebook Twitter Twitter Pinterest LinkedIn

Kysymys

Mitä teen, jos tapahtuma on peruuntunut?

Vastaus
Kun tilaisuus peruuntuu, asiakas saa tapahtumajärjestäjän asettaman lipun hinnan takaisin joko Lippupisteeltä tai tapahtumanjärjestäjältä. Peruutustapauksissa tapahtumajärjestäjä ohjeistaa tai antaa Lippupisteelle toimeksiannon ohjeistaa asiakasta lippurahojen palautuksessa.

Peruuntumistilanteessa pidätämme lippuun tulostetun lippukohtaisen palvelupalkkion tai lippuun merkityn peruutuksen käsittelymaksun.

Jos lippuun ei ole merkitty palvelupalkkiota tai peruutuksen käsittelymaksua, perimme siinä tapauksessa 2,50 e käsittelymaksun per lippu.

Mikäli Lippupiste palauttaa lipun hinnan asiakkaalle, se tapahtuu seuraavasti:

Myyntipisteistä lipun ostaneet voivat hakea lipun hinnan takaisin samasta myyntipisteestä josta se on ostettu. Mikäli myyntipisteessä käynti on mahdoton, liput voi postittaa Lippupisteelle alla olevien ohjeiden mukaan.

R-kioskilta lipun ostaneet ja puhelinmyynnistä tai verkkokaupasta kirjelipun tilanneet (toimitus postitse) saavat lipun hinnan takaisin palauttamalla lipun yhteystietoineen ja tilinumeroineen postitse Lippupisteelle osoitteeseen:

Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere

Verkkokaupasta printtilipun ostaneet voivat lähettää nimensä ja tilausnumeronsa osoitteeseen peruutukset@lippu.fi. Aihekenttään ”Tapahtuman nimi” + palautus.

Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta tai Finnair Plus - tai Lippulasku-maksutapaa käyttäen, mukana tulee olla tilinumero IBAN-muodossa. Maksukortilla ostettujen lippujen summa palautetaan suoraan maksukortille. Jos lippujen maksamiseen on käytetty Finnair-pisteitä, lippujen hinta palautetaan rahana asiakkaan tilille. Jos taas olet maksanut lippusi Lippulaskulla, saat palautuksen pankkitilillesi Lippupisteeltä ja on sinun edelleen maksettava Lindorffilta saamasi lasku maksuaikataulun mukaisesti.

Jokaisella tavalla toimittaessa asiakkaalle palautetaan lipun perushinta. Lippukohtaisia palkkioita ja toimitusmaksua ei palauteta. Komissiokaupassa peritään lippukohtainen käsittelymaksu.

Muutoksista ja peruutuksista vastaa tapahtumanjärjestäjä.

Palautukset pyritään tekemään asiakkaille 14 päivän aikana yhteydenotosta. Suurien konserttien tms. peruuntuessa aika saattaa olla pidempi.


Palaute

Oliko ylläolevasta tiedosta apua sinulle ?

Jos sinulla on vielä lisää kysyttävää, lähetä meille sähköpostia: Asiakaspalvelu.